HansT
3331
Een goede vrijdag gewenst allemaal!
42 likes
Op deze zonnige, gezonde en goede vrijdag
‘De Matrix’ om de pols ! 
18 likes
ivar1
3335
Even een paar uurtjes aan het wachten (
) met m’n Tudor GMT:
25 likes
ivar1
3339
Ziekenhuisbehandeling (niet van mij) maar ik mag niet meer mee ivm Corona.
De Glycine F 104 dus vandaag.
16 likes
junior
3343
Mogge! Fijne goede vrijdag gewenst … 
34 likes
Vandaag de witte Stargate maar eens op een lentebandje gegooid.
Er zit een kleine jaap in het glas. Misschien eens bij Seiko kijken of ze daar een nieuw glas op kunnen zetten.
Maar de wijzers zijn fantastisch. En de plaat ook.
26 likes