Wat dragen we vandaag deel XXII

11 likes

Goedemorgen! :grinning:

17 likes

Mogguh

18 likes

Een goede vrijdag gewenst allemaal!

42 likes

Op deze zonnige, gezonde en goede vrijdag
‘De Matrix’ om de pols ! :heart:

18 likes

Goedemorgen :slight_smile:

20 likes

32 likes

Even een paar uurtjes aan het wachten ( :neutral_face: ) met m’n Tudor GMT:

25 likes

Goedemorgen HF.

20 likes

Nu ben ik benieuwd…

2 likes

Ik hou het bescheiden… :yum:

16 likes

Ziekenhuisbehandeling (niet van mij) maar ik mag niet meer mee ivm Corona.

R.O.1 SPACE

9 likes

Sterkte in ieder geval!

2 likes

De Glycine F 104 dus vandaag.

16 likes

Mogge! Fijne goede vrijdag gewenst … :sunny:

34 likes

19 likes

29 likes

21 likes

Vandaag de witte Stargate maar eens op een lentebandje gegooid.

Er zit een kleine jaap in het glas. Misschien eens bij Seiko kijken of ze daar een nieuw glas op kunnen zetten.

Maar de wijzers zijn fantastisch. En de plaat ook.

26 likes