28 likes
Goedemorgen HF.
Vandaag op de eerste dag van mijn vakantie.
De Oris 65 op een mooie struisvogelband van @Ko-Banden omdat ik het stiekem wel een zomers horloge vind.
Zal even de tijd goed zetten

Lekker genieten van het mooie weer!
23 likes
Vrijdag Vostok 
Eigenlijk zelfs Vrijedag

En DE fototrend van 2020 :
Maar eerlijk is eerlijk, ik vind het wel wat hebben, zo een rlc-tje.
19 likes
Tin Tin. Fijn. Bandje van een Tin Tin; mwhua. Dit is de nieuwe combo, wat mij betreft goed gelukt wat jullie?
27 likes

























