Doet mij denken aan vroeger met de autoloze zondagen. Als kind op de snelweg spelen.
Ik moet mijzelf corrigeren… Er kwamen net twee sportvliegtuigjes voorbij… Jaren niet gezien op Schiphol.
2 likes
niet geZONd zo mooi bedoel je?
1 like
Sodemieter, wat een prachtige Connie…
Begin jaren 70?
Is die band zwart of diep donkerbruin?
1 like
Dank u, helemaal mee eens 
Hij komt uit 1966/1967. De band is zwart. Een Cordovan van Nomos. Staan hem prachtig imho.
Zeker weten, mooie combo. 
1 like
Waar is je wijzerplaat gebleven??
Mooi plaatje!
1 like


















