Dat komt goed! Fris kleurtje, net op tijd voor het laatste zonnetje 

2 likes
Sterkte en beterschap, ziekenhuizen zijn ook niet mijn ding 
2 likes
Dat is schrikken. Beterschap 
3 likes
Hij wordt steeds mooier Sjaak 
1 like
Wow
dat is nogal wat.
Beterschap en sterkte.
1 like
Damn, wat is het leven toch betrekkelijk… Sterkte met het herstel en fijn dat het beter gaat!
1 like
Beterschap!! 
1 like
Luuk, volgens mij zit jij aan het HF vastgekleefd!
Weinig mensen zijn zo snel met uitdelen van likes.
Geen spijt dat deze weg gegaan is?


3 likes
Ja een beetje wel als ik de foto’s voorbij zie komen maar goed je kent me, we gaan weer door 

2 likes











