Wat dragen we vandaag deel XXII

Dat komt goed! Fris kleurtje, net op tijd voor het laatste zonnetje :+1::wink:

2 likes

Fijne avond HF!

24 likes

Het eerste model met elektronische dieptemeter. (caliber C020) Citizen promaster Aqualand.

11 likes

Mensen, ik ben verliefd…

27 likes

Sterkte en beterschap, ziekenhuizen zijn ook niet mijn ding :roll_eyes:

2 likes

Tina! Was kosten die…

13 likes

Weer eens wat anders, brons!

10 likes

22 likes

9 likes

Dat is schrikken. Beterschap :+1:

3 likes

Hij wordt steeds mooier Sjaak :grimacing:

1 like

Wow :flushed: dat is nogal wat.
Beterschap en sterkte.

1 like

UFO voor vandaag :metal:

15 likes

Damn, wat is het leven toch betrekkelijk… Sterkte met het herstel en fijn dat het beter gaat!

1 like

Beterschap!! :four_leaf_clover:

1 like

32 likes

14 likes

Luuk, volgens mij zit jij aan het HF vastgekleefd!
Weinig mensen zijn zo snel met uitdelen van likes.

Geen spijt dat deze weg gegaan is?

:facepunch::+1:

3 likes

Ja een beetje wel als ik de foto’s voorbij zie komen maar goed je kent me, we gaan weer door :muscle:t2::blush:

2 likes

Iedereen fijne paasdagen en stay safe!

32 likes