Heftig zeg! Heel veel sterkte @kosz!
Heftig verhaal! En hoe is het nu?
Pfff slecht verhaal.
Goed te horen dat je het hospitaal weer uit bent!
Sterkte de komende tijd!
Het is zondag gebeurt en ben sinds donderdag weer thuis, beetje zeurderige hoofdpijn maar dat komt door dat gevroed in mijn hersenpan met het plaatsen van de stint. Maar naar alle omstandigheden maak ik het goed, alles beweegt nog, zover tot nu toe laat mijn geheugen me ook niet in de steek. Volgens mij ben ik er goed vanaf gekomen.
Citizen NY0040 Promaster
Het eerste horloge uit het lagere segment dat echt mijn horologische hart heeft gestolen ondanks al het andere geweld…
Jeez. Heftig. Sterkte!
Wel, dat zet m’n chili straks in een ander licht…
Goed om te lezen 




Mijn pasen is binnnen! 

En nog een extraatje voor de andere pols van Jeroen van Wristcandy
bedankt @Triplock !
Lekker hoor en nu naar buiten en genieten 

Veel draagplezier 



















