In de zon
Uit de zon
watskebeurt?
Eens per maand rondom de datum waarop de gangreserve opraakte wil ik nog wel eens uit de toon springen en hem opwinden.
Was met de BBQ bezig en werd duizelig, dus ik dacht ik ga even op de bank liggen. Toen heb ik schijnbaar een epileptische aanval gekregen door een hersen bloeding en stikte bijna op mijn tong… door snel handelen van mijn vrouw en de buren ben ik er nog, Van het ene ziekenhuis over naar het andere en gelijk geopereerd aan een fistelvat wat de oorzaak van alles was. Heel heftig allemaal als je nog nooit wat heb gemankeerd in je leven.
Dat is heftig, sterkte en beterschap gewenst!
Wow wat heftig man,gelukkig kun je het allemaal navertellen!
Hoop dat je er goed uitkomt/uitgekomen bent