In het kader van een discussie elders op het forum:
Een wat gehavende sluiting, maar die is dan ook al vijf jaar oud (van m’n SARB033). Die twee horloges delen de ene overgebleven bracelet. 
In het kader van een discussie elders op het forum:
Een wat gehavende sluiting, maar die is dan ook al vijf jaar oud (van m’n SARB033). Die twee horloges delen de ene overgebleven bracelet. 
Niets voor mij!!
Maar ik vind ‘m héél mooi!!!


Beter dan ál die platte Rollies bij elkaar
!!
doe het niet, koop desnoods een Tag Heurer!
Nog wat opruimen van het klussen gisteren 
Horloge van mijn moeder toen ze eerste Communie deed in de jaren 70. Veels te jong is ze gestorven (47) en vandaag met Pasen sta ik hier altijd even bij stil. Ze hield veel van de gezelligheid rondom Pasen.
Fijne Pasen iedereen.