30 likes
Hahaha, welkicht werd je door de term ‘loopje’ op het verkeerde been gezet
. Maar dit was inderdaad een rondje hardlopen. Heerlijk weer, mooi uitzicht op brabant aan de overkant 
M’n beater na een kleine makeover. Blauw vond ik een goede afwisseling op oranje.
Wie ziet de domme fout die ik heb gemaakt bij deze makeover? 
5 likes
Leuk een Estwing! Heb zelf een geologenhamer maar dit model ken ik niet. Wat is het voor hamer?
2 likes

























