Wat dragen we vandaag deel XXII

23 likes

Bekistingshamer met nagelhouder.
Deze is al meer dan 15 jaar oud denk ik

1 like

De 17e al bij jou?
In midden Limburg de 12e pas :smile:

1 like

20 likes

Mijn laatste aanwinst :sweat_smile:

31 likes

Paasbest. Nu heb ik niet zoveel met chronograven maar de pushers op deze Alpha automaat zijn om de dag en datum in te stellen. Derde venstertje is 24-uurs aanduiding.

Edit, de tachymeter is dus volkomen zinloos.

18 likes


Fijne paasdagen
Kreeg hem niet naar mijn zin op de foto dus even een oudere foto gepakt :blush:

20 likes

3 likes

Ik ben gestopt met datums goed zetten sinds de klad in m’n no date verzameling is gekomen :wink:

2 likes

10 likes

Vandaag wat zonniger met de Astron. :smiley::+1:

22 likes

En gisteren ook al

15 likes

22 likes

12 likes

Omega Seamaster Professional 300m op een Zealande rubberen band

28 likes

Een beauty deze hoor Ruben :heart_eyes:

Ben benieuwd hoelang deze mag logeren bij jou :grin:

1 like

8 likes

23 likes

Dank je Anno!
Ik ga geen uitspraken doen, maar zou wel eens lang kunnen zijn :grin:

1 like

Vrolijk “witte” pasen vanuit Lapland


25 likes