Wat dragen we vandaag deel XXIV

26 likes

Net binnen:

23 likes

16 likes

Hij lijkt er zeker veel op, maar deze is “slechts” WR 200 en van rvs en niet titanium en een stuk goedkoper. Er is zelfs een hele lijn met deze unibody horloges (afgesloten achterzijde), ik heb er zelf 2.

Zie mijn State of the Collection

3 likes

Prima look zo, lekker voor op vakantie

17 likes

13 likes

11 likes

Uiteraard m’n NA! Wat een klatser zeg. Vandaag dus voor het eerst met pak aan, en dat maakt 'm wel echt af. Feeling like a million bucks.

27 likes

19 likes

Die heruitgave heeft een mooie cleane plaat!

1 like

Seamaster 300 - 60yr ed

13 likes

Dank je! Inderdaad een mooi heldere wijzerplaat. En als je dan weet dat het horloge nieuw nog geen 200 euro kost… :+1::slightly_smiling_face:

18 likes

Vandaag moest het ingetogen chique zijn voor Niglo, dus werd het ingetogen chique… Jaeger LeCoultre uit 1992. :sunglasses:

Fijne avond!:+1::wink:

@koekoek Hey Daniel, we hadden het laatst over banden aan een vintage dress watch. Dit is zo’n voorbeeld uit mijn verzameling, wat ik bedoelde. Die Hirsch Lizard staat gewoon erg chique op zo’n horloge. :wink:

29 likes

19 likes

17 likes

Veels te comfortabel dit horloge. Ben bang dat ie zijn bracelet voorlopig niet te zien krijgt

15 likes

Ik doe gisteren en vandaag even in 1 post…:wink:

10 likes

Dat is echt niet duur, en ook best verleidelijk…zucht, altijd die verleidingen en de vraag wat je moet doen; uitbreiden of upgraden? Het dilemma is deel van de hobby :slightly_smiling_face:

1 like

Stowa Partitio

19 likes