Ik vind de combi wel heel geslaagd. Super tof
Die gesp wat hoger is ook wel weer lekker, aangezien je er dan nooit op ‘leunt’ als je een kantoorbaan hebt bijvoorbeeld…
Huh?? Jij? Zeker iets gemist
Sorry Hans, gisteren gemist… Alsnog gefeliciteerd! Ik hoop dat je een mooie dag hebt gehad, ondanks de huidige omstandigheden en beperkingen waar we mee te maken hebben.
Hij is nog niet van mij… maar het kan er nog wel eens van komen. Even kijken maar
Ze zijn eenvoudig in te korten.
Mmmm, zou er nog goed over nadenken … Jij bent de man voor grote duikers en zeker geen oud ijzer
Nee dat niet, maar vind zo’n MN strap wel erg lekker. Dit kan wel eens de oplossing zijn voor de zomer.
Een MN strap in 19mm zou perfect zijn. Weet niet of dit bestaat? @junior?
Yep. Althans die had ze. Weet niet of ze ze ook in het huidige assortiment heeft, maar vrijwel alles is mogelijk ook als het niet op de site staat. Dan gewoon even met Erika mailen, dat kan gewoon in het Nederlands en krijg je keurig antwoord.
Zit er voor je gevoel veel ruimte voor de MN strap om te schuren? Ik zou er zelf niet bang voor zijn.
Ik zou banger zijn voor t bandje… Die subs zijn scherp
Ah, misschien maar even doen. Als ik naar de band kijkt, lijkt ie regen de lug aan te worden gepropt. Ik denk dat een 19mm mooier valt.
@Ruud nah, denk het ook niet. In principe beweegt/wrijft dit niet veel tegen de lug, maar zit dit er gewoon tegenaan gedrukt. Door de wijze waarop de pushpin de band vastmaakt aan de kast, zit dit muurvast.
Als ik de garantie hebt dat dit enkel een bandje in de zoveel tijd kost ipv de kast, dan met alle liefde.
Het zit namelijk heerlijk!
@TimeLapse ja door het gespje te verplaatsen. Maar hoe langer de band, hoe hoger de gesp komt om hem aan te trekken.