Garanties heb je nooit. Ik vind sub op nato of mn/zulu ook lekker dragen.
Denk dat ik een 19mm koop. Dan schuurt het helemaal niet en past prima.
Ik blijf het er wel op gokken. Sub gaat toch niet weg en worst case mag ie naar doe case wizards die t stuk afgesleten lig maar weer terugplakken.
Eens. Heb jij jouw 6 digit op een MN strap?
Zuludiver knockoff… heb alleen een 22mm Mn.
Moet eigenlijk eens een 20mm MN laten maken/kopen.
Dat snap ik, maar dat bedoel ik niet. Je kunt de sluitclip (waar de “merkgraveringen” op staan) makkelijk los tornen, de band een stukje inkorten en weer vastnaaien (met de hand). Ik zal zo nog ff een foto uloaden.
Daarom!
Ah zo, dat is ook eventueel een optie ja!
Even laten vaststikselen (ofzo).
Tnx!
Psies. Vrouw van een maat van me is er heel handig is. Kleermaker zal dat toch ook voor een paar euri’s doen? Bij ons in Arnhem zit een Turkse kleermaker die is heel handig en schappelijk qua prijs. Die heb je in Utreg ook wel
Wow, wat een prachtig ding. Zie je niet veel . Secondewijzer lijkt op een snelheidsmeter van een auto
Zijn leuke horloges en destijds gelimiteerd uitgebracht ter ere van de eerste GrandPrix in Mont Tremblant in 1968. Althans dat heb ik er over kunnen vinden, maar niet bevestigd door Omega zelf.
Helaas kom je ze inderdaad niet vaak tegen, met name erg comfortabel horloge door zijn relatief dunne kast:
Hier nog een advertentie van Omega,… enkel die band,…
Oprecht een beauty, ik ben er stil van en ben het nu bijna vijf minuten onafgebroken aan het bekijken. Wat een prachtig ding , vaker foto’s graag
woooow heel tof