Wat dragen we vandaag? Deel XXV

Uiteindelijk wil iedereen toch een rolex. Dus tot dat moment kan van uitspelen geen sprake zijn.

1 like

Genereus van je :sunglasses:

1 like

als we hier toch audio gaan bespreken :stuck_out_tongue:

@septentrio
heb de voorganger van deze ooit in het kerstpakket gekregen van een voormaliger werkgever:

https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.gadgetsnow.com%2Freviews%2Flogitech-ue-megaboom-bluetooth-speaker-review-please-dont-stop-the-music%2Farticleshow%2F62831250.cms&psig=AOvVaw3L-0kPj7X-Jxk07y3H33ji&ust=1592636744467000&source=images&cd=vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCNih36uojeoCFQAAAAAdAAAAABAO

Logitech Ultimate Ears mega boom
zou er de 120 ballen er zelf ook voor over hebben, verassend goeie kwaliteit!

1 like

Lovely grey :sunglasses:

12 likes

Ach, ik heb niks tegen het bezit van een minty fresh Oysterquartz of een Turn-o-graph. Maar zolang die tweedehands evenveel of meer kosten dan Spring Drives zoals @ThaPapper op dit moment heeft kan ik alleen maar concluderen dat het inferieur broddelwerk is waar teveel doekoe voor op tafel moet. :slight_smile: Met andere woorden: Uitgespeeld.

Zo, hebben we de dagelijkse obligate Rolex vs GS fittie ook weer gehad. Facepalm. :kissing_heart:

2 likes

Zo op pad :sunglasses:

13 likes

Vandaag op vakantie dus dan kan er maar 1 mee:

5 likes

Ach. Ik vind Seiko mooi spul. Spring Drive een interessante techniek. Wil er eigenlijk al een hele tijd een kopen… maar op een of andere manier is dat altijd low priority.

Ik vind ze te groot… en ik wil geen power indicator wijzertje op de plaat.

2 likes

Heb ik ook en vind ik een heel goed ding. En hij lijkt ook nog op mijn oude gitaarversterker van 100 jaar geleden.:+1::sunglasses:

Mooie Rolex Han; gefeliciteerd!

1 like

Dan moet je opletten. :fire::fire::fire:

1 like
13 likes

22 likes

29 likes

Goud en blauw wat de klok slaat vandaag

16 likes

31 likes

24 likes

TGIF! :man_dancing:t2: