Volgens mij niet veel verschil, qua formaat op je pols, met de DJ41. Of draagt het iets kleiner?
Staat tof in ieder geval
Volgens mij niet veel verschil, qua formaat op je pols, met de DJ41. Of draagt het iets kleiner?
Staat tof in ieder geval
En gelijk heb je! Wat een schitterend horloge!
Ik heb ze vroeger veel afgezeken, maar begin de Colt steeds meer te waarderen. Maar in het wit is hij zo schoon en helder, met wijzers op de juiste lengte, dat ik deze zowaar zou willen hebben als vervanging veur mien Seiko Stargate. Mooi man.
Nee. Sterker nog, uitstekende combinatie. Kijk, in de zomer moeten heren van stand zich een beetje in de schaduw houden, met een gin & tonic. Dat kan daar prima mee. Speedy’s zijn vaak m’n ding niet, maar mijn hemel, wat doen ze het goed op bruin leer.
De Pellikaan. Ik dacht de eerste dag dat ik 'm had even dat ie geflipperd zou worden, maar met de juiste band is hij heerlijk comfortabel. Gelukkig maar, want het is een cool horloge.
De wijzerset en wijzerplaat blinken uit in afleesbaarheid en helderheid.
Op het glas is dan ook niet bespaard, want de AR coating en grind leveren een belachelijk grote kijkhoek op waaronder het horloge af te lezen is.
De kast is fijntjes gesatineerd, en heeft net dat ene polijstrandje wat 'm net een tandje extra geeft ten opzichte van veel tool-horloges.
Er zijn veel Pellikanen, maar deze is van mij.
Ik heb er sinds kort ook een, helemaal mee eens, in het echt nog mooier!
Enjoy!
Mvg. Bertjan