Wat dragen we vandaag? Deel XXVI

Ja, dat klopt…

1 like

17 likes


Seiko Saturday :hugs:

16 likes

Welterusten voor straks of een fijne dienst als je moet werken :+1:

19 likes

Het valt me de laatste tijd op dat ik vaak de eerste ben hier :thinking:
Misschien moet ik toch eens een keer met de baas gaan praten :see_no_evil:

15 likes

Perfect om mee te klussen vandaag :grin:

8 likes

Mogge.


Fijne zondag allemaal.

23 likes

Hou op, nou loop ik de hele dag met een odol.
En bedankt ! :rage:

1 like

Fijne zondag allemaal

15 likes

Een zonnige dag voor een ieder !

18 likes

Fijne :sunny:dag

29 likes

Wauw, wat een knots ja! Volgende keer een foto om de pols? Ik ben wel benieuwd hoe hoog ie draagt!

Pieterskerk in Utrecht met de BB58

12 likes

Groeten van zijn eehhu “donkere” broertje.

21 likes

Hahaha, man met gevoel voor tijd en mooie tijd :grinning:
Van die Mido heb ik ergens nog fotootjes op mn telefoon staan…
We hebben het er wel eens over gehad…heb toen nét niet gevraagd of er een stickertje met mijn naam op de achterkant geplakt kon worden… :smirk:
Ik ga expres die foto niet opzoeken, anders word ik opnieuw onrustig …:roll_eyes::grin::rofl:

1 like

Fijne zondag allen!

21 likes

Fijn dragende Casio. Prettige :sunny: dag!

8 likes

Goedemorgen en een fijne dag

16 likes

:wink:Om je niet nog onrustiger te maken: hij is niet te koop…:wink:

1 like

18 likes