Fijne zondag!!
Fijne zondag horlogeliefhebbers!
Gr. Marc
Sub-Sunday
Lekker een beetje in de schuur rommelen en zo dadelijk op de bank voor de GP
Prettige zondag allemaal!
Cool ding dit
Geserviced, nieuw glas en Engelse dagschijf gemonteerd
Deze degelijke Duitse klatser. Nu het vliegtuig nog en ik ben klaar