Wat dragen we vandaag? Deel XXVI

10 likes

Vakantieknallert!

23 likes

21 likes

Deze vandaag

10 likes

Poooohhh dat ding is echt 55mm of niet?

Stijlvol koppel!

Hoe bevalt die stalen Cartier Tank Solo nou? :grin:

Groeten van zijn tweelingbroer :+1::slightly_smiling_face:

23 likes

Holy crap, jij hoeft vanavond niet meer te gaan gewichtheffen :grin:

1 like

50mm

28 likes

Die slechtweer duiker voelt zich ook prima in het zonnetje op de fiets :sunglasses:

13 likes

Tering zeg…neem aan gratis gehad van Invicta aangezien je hier fanatiek promoot :expressionless:
Past ook lekker bij je polsmaat :see_no_evil:

1 like

Op de foto ziet hij er groter uit dan hij is. heb dat ook weleens gedaan met een horloge van 32mm, die lijkt dan gelijk 40+mm. Maar heb deze weer eens omgeslingerd en omdat het toch een quarts is staat hij gelijk goed! :wink:

Maar zit wel erover na te denken om een horloge uit mijn eigen collectie hier op het forum rond te laten gaan, heb alleen nog geen idee welke. :smiley:

1 like

Zomers weertje, zomers horloge

18 likes

Heel mooi :ok_hand:

1 like

Met viesmariner in de supermarkt.

22 likes

Wat grappig! Dat is de eerste keer dat ik hier op het forum eenzelfde zie! Mooi hoor!

8 likes

Mijn vader van 82 is nog steeds heel stellig in deze Eterna-case. Die blijft bij hem.
Dus, mijn KonTiki vriend, moest weer afgedaan worden toen ik weer naar huis ging.
Had natuurlijk mijn vader een mooie sympathieke rol kunnen toebedelen in het epos dat hierboven opgevoerd werd door @anon34385602HFH, maar de 100% weerbaarheid en taaiheid bij mijn ouweheer als het om ( onder andere ) horloges gaat, was snel speurbaar.

My preciousssssss hoorde ik hem murmelen,…tsja…

Ik ben mild geweest, had het kunnen afdwingen, maar heb me dus ingehouden.

Ze zijn vandaag precies 60 jaar getrouwd namelijk

31 likes

Hahahaha, had best eternal aanwezig willen zijn, maar vandaag liep het dus anders…

Maar ik heb nog wel Sinn hoor…

18 likes