Ok Flo, dus jij hebt hem destijds gekocht (2018 zal dat geweest zijn, toen stond hij te koop op het Forum…tenminste…als dit dat exemplaar is natuurlijk )
Ik heb te lang getwijfeld destijds. Kwestie van beschikbare moneten en nog een aantal privezaken .
Leuk om deze weer te zien.
Een frisse uitstraling met klassieke kenmerken en voorkomend uit het doorzettingsvermogen van een nederlands echtpaar.
(Pbeetje wordt altijd gewaardeerd als…)
Mooi ding hoor, en die Healy ook!
Ik maak vaak een GranTour mee, zonder ook maar een meter te rijden…
Bedankt voor de super leuke reactie!!!
Deze komt uit 2019 (dus helaas niet van het forum).
Het is en blijf een mooie en unieke set hoe vaak ik er ook naar kijk, daarbij is het ook een mooie showcase in de kast met de Healey.
Een Nederlands tintje aan een horloge is altijd een leuke plus (al helemaal als ze uit je buurt stadje komen)
Leuke klassieke volvo en een bijzondere dakdrager.
Tudor eens kijken of deze ook op de Healey past.
Hhahahaa, jahaa, die Volvo heeft voor mij weer een speciale herinnering.
Ben in een 4deurs destijds met compagnon en 79 andere oude Volvos naar China gereden.
Alleen in de Ghobi woestijn stilgestaan omdat de carburateur verstopt was, verder niets aan pech gehad.
Wel loeiheet in de woestijn, ook nog met verwarming in hoogste stand om motorruimte zou koel mogelijk te houden.
Was in 2008, lijkt soms als gisteren
Waanzinnig!!! Dat moet echt een onvergetelijke ervaring zijn geweest.
Er is niks zo betrouwbaar als een oude auto. Pure mechanisme kracht zonder elektrische poespas.
Alleen was de koeling van toen nog niet helemaal woestijn proof ;).
Ik had het met mijn oude hyundai in zuid Frankrijk al. Verwarming aan in de volle zon om te koelen laat staan in de woestijn.