Wat dragen we vandaag? Deel XXVI

Hhahahaa, jahaa, die Volvo heeft voor mij weer een speciale herinnering.
Ben in een 4deurs destijds met compagnon en 79 andere oude Volvos naar China gereden.
Alleen in de Ghobi woestijn stilgestaan omdat de carburateur verstopt was, verder niets aan pech gehad.
Wel loeiheet in de woestijn, ook nog met verwarming in hoogste stand om motorruimte zou koel mogelijk te houden.
Was in 2008, lijkt soms als gisteren

3 likes

Waanzinnig!!! Dat moet echt een onvergetelijke ervaring zijn geweest.
Er is niks zo betrouwbaar als een oude auto. Pure mechanisme kracht zonder elektrische poespas.
Alleen was de koeling van toen nog niet helemaal woestijn proof ;).
Ik had het met mijn oude hyundai in zuid Frankrijk al. Verwarming aan in de volle zon om te koelen :sunglasses: laat staan in de woestijn.

1 like

Nova scrotum. Dude. Wéér een klein taalkundig hoogtepunt!
Love it! Zoals Barry Stevens zei: “vooral doooorgaan”.

1 like

:pray:

1 like

10 likes

17 likes

15 likes

17 likes

10 likes

Nog niet echt helaas… maar ik ben er nog wel! :+1::wink: Ik waardeer het zeer dat je dat vraagt…

3 likes

Ja, inderdaad. En een heel leuke. Ik heb best wel wat quartz horloges en ben er vaak blijer mee dan ik in eerste instantie zou verwachten…:wink:

1 like

Good night.


17 likes

Welterusten of een fijne dienst als je moet werken :+1:

Spoedig herstel gewenst (@anon34385602HFH) kerel :+1:

2 likes

Ik weet niet wat er is, maar beterschap @anon34385602HFH.

2 likes

Dank je wel ouwe reus!:+1::wink:

2 likes

Hoi man, wat leuk om van jou te horen.:+1: Geen Corona gelukkig, maar een darmontsteking… een paar dagen echt ziek geweest. :grimacing: Nu lijkt het iets beter te gaan gelukkig. Dank !:wink:

1 like

Sterkte!

1 like

Komt allemaal hopelijk snel goed :muscle:, doe jij straks het licht uit :joy::+1:

10 likes

Ik help @SAT wel even met het licht uit doen. :slightly_smiling_face:

Werkze of Slaapze…of Wat je ook gaat doen…

Welterusten…:blush:

21 likes

Twee zielen…één gedachte…:slightly_smiling_face::+1:

5 likes