Wat dragen we vandaag in de stinkhitte?

Deze natuurlijk:

:sunglasses:

3 likes

Titanium en lekker naar de zee in een auto met de AC op standje loeihard

5 likes


We wisselen vanavond een beetje af met deze tropische hitte.:wink:

12 likes

4 likes

Wat is jouw favorieten band met deze hitte?

1 like

4 likes

Was het bij jullie warm dan? Jaja foto van gister…

2 likes

Altijd op staal. Heb je toch geen last van verder. Zo nog de zee in, morgen ook weer :ocean::ocean:

Late avondduik, heerlijk.

1 like

Klopt, maar je mag wel gewoon reageren. Toch fijn hè, een forum. Dan kan je zelf bepalen wat je reageert en wat je leest. Ook kan je bepalen of je reacties leuk vindt of niet. Echt een heel mooi principe.

1 like

Koud staal hier vandaag

1 like

Niks. Mijn linkerpols wordt regelmatig met griezelige precisie 's nachts kapotgebeten door muggen, precies daar waar mijn horloge en band zitten… …al dagen geen horloges; en de stukgekrabde jeuk-bulten hebben nog wel enkele dagen nodig om te herstellen! :sweat_smile:

1 like

Code rood wordt code bruin. Oude icewatchband op een W&Q gezet uit pure verveling.

1 like

Hetzelfde als gisteren

2 likes