De mussen vallen dood uit de goot. De horloges vallen dood van de pols. Om dat laatste te voorkomen…
Wat is jullie favoriete hitte band? Staal? NATO (zonder Mark Rutte)? Siliconen? Rubber?Sailcloth? Spijkers? Secondelijm? Nietjes? Tiewraps? Ducttape?
2 likes
Swashy
26 juni 2026 om 18:10
2
Oh lekker, weer een topic ivm het warme weer.
Het is wel warm vandaag he.
1 like
Eddie
26 juni 2026 om 18:13
3
Wat dragen we in de hitte?
Zo weinig mogelijk.
2 likes
Kad
26 juni 2026 om 18:13
4
Hier is het vandaag ook warm.
2 likes
Voor mij geen staal of leer met die hitte.
Doe mij dit maar:
1 like
Heerlijk in de zomer. Droogt ook redelijk snel als je in het zwembad bent geweest en met 2 vingers losser te stellen mocht je plotseling de pols van een dik vadsig wijf krijgen door de warmte.
2 likes
Je hoeft niet te reageren. Lees gewoon wat anders.
2 likes
Is zo’n bontjas niet warm met dit weer?
2 likes
Swashy
26 juni 2026 om 18:43
11
Oh echt niet? Dacht dat het moest. Ben blij dat jij deze verhelderende uitleg geeft op deze toch warme dag.
Wel warm he?
2 likes
Leuke topic door het warme weer weer…
NATO (Single Pass), ook comfortabel met zwemmen, droogt snel aan je pols in de zon.
4 likes
De endlinks weggegooid voor ventilatie. Slim!
6 likes
dreski
26 juni 2026 om 19:17
18
Geen staal of leer vandaag en ook zo min mogelijk gewicht.
Alles van Casio dus. Vandaag de Mudman
1 like
Assie62:
Omdat het kan
Tuurlijk, maar de bedoeling was het andere topic “wat dragen wij vandaag” jij zit toch lekker in de airco
1 like
Lekker dun en titanium, wat wil een mens nog meer met die warmte
4 likes