Wat dragen we vandaag in de stinkhitte?

De mussen vallen dood uit de goot. De horloges vallen dood van de pols. Om dat laatste te voorkomen…

Wat is jullie favoriete hitte band? Staal? NATO (zonder Mark Rutte)? Siliconen? Rubber?Sailcloth? Spijkers? Secondelijm? Nietjes? Tiewraps? Ducttape?

2 likes

Oh lekker, weer een topic ivm het warme weer.

Het is wel warm vandaag he.

1 like

Wat dragen we in de hitte?
Zo weinig mogelijk.

2 likes

Hier is het vandaag ook warm.

2 likes

Voor mij geen staal of leer met die hitte.
Doe mij dit maar:

1 like

Heerlijk in de zomer. Droogt ook redelijk snel als je in het zwembad bent geweest en met 2 vingers losser te stellen mocht je plotseling de pols van een dik vadsig wijf krijgen door de warmte.

2 likes


What else?

4 likes

Je hoeft niet te reageren. Lees gewoon wat anders.

2 likes

Is zo’n bontjas niet warm met dit weer?

2 likes

7 likes

Oh echt niet? Dacht dat het moest. Ben blij dat jij deze verhelderende uitleg geeft op deze toch warme dag.

Wel warm he?

2 likes

Leuke topic door het warme weer weer… :innocent:

NATO (Single Pass), ook comfortabel met zwemmen, droogt snel aan je pols in de zon.

4 likes

Natuurlijke bontjas…:blush:

1 like


Omdat het kan :smile:

5 likes

De endlinks weggegooid voor ventilatie. Slim!

6 likes

:joy::ok_hand:

Geen staal of leer vandaag en ook zo min mogelijk gewicht.


Alles van Casio dus. Vandaag de Mudman

1 like

Tuurlijk, maar de bedoeling was het andere topic “wat dragen wij vandaag” jij zit toch lekker in de airco :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Lekker dun en titanium, wat wil een mens nog meer met die warmte :smiley:

4 likes