Wat dragen we vandaag XIV

Misschien dat de AT er hier ook nog eens naast de BB41 komt hoor, begrijp je helemaal :+1:

2 likes

Deze soort in zijn natuurlijke habitat

16 likes

17 likes

SBDW005

15 likes

Het werkpaard.

9 likes

33 likes

Staat hem uitstekend.

Heb je weleens een 43 mm Dweller gepast?

1 like

Nee nog niet :thinking:
Denk dat ik hiervoor binnenkort wel eens bij een HF lid langs ga :sunglasses:

1 like

14 likes

Laatst gezien bij een member.
Nondeju wat een knoeperd is dat…

2 likes

Vrij dik denk ik

Té, naar mijn mening.

1 like

18 likes

Schouder aan trainen…

Kan jij prima hebben! :wink:

1 like

Ff serieus, hoe vaak per dag post jij wat je draagt? Ik heb het idee dat ik vandaag al 4x gezien heb.

Nu heb ik weinig te doen omdat ik in de verzengende hitte op de camping zit, maar toch.

34 likes

Armida e A6 net weer terug van service en loopt weer als n :sun_with_face::sun_with_face:

10 likes

Drugshandel? Oh, nee dan krijg je gewoon een nieuwe :wink:

Leuk die macro foto’s maar ook enigszins onthutsend, ik geloof dat mijn SARBjes nog beter zijn afgewerkt :hushed:

Jammer want die Polar vind ik nu net een Rolex die ik kan pruimen (ok, niet voor dat geld maar als model)

Anyway; doe mij ook zulke klanten, een gegeven paard zal ik niet in de bek kijken :grin:

3 likes

Who cares. Daar is dit forum toch voor?

16 likes