Misschien dat de AT er hier ook nog eens naast de BB41 komt hoor, begrijp je helemaal 
Staat hem uitstekend.
Heb je weleens een 43 mm Dweller gepast?
Nee nog niet 
Denk dat ik hiervoor binnenkort wel eens bij een HF lid langs ga 
Laatst gezien bij een member.
Nondeju wat een knoeperd is dat…
Vrij dik denk ik
Té, naar mijn mening.
Schouder aan trainen…
Kan jij prima hebben! 
Ff serieus, hoe vaak per dag post jij wat je draagt? Ik heb het idee dat ik vandaag al 4x gezien heb.
Nu heb ik weinig te doen omdat ik in de verzengende hitte op de camping zit, maar toch.
Drugshandel? Oh, nee dan krijg je gewoon een nieuwe 
Leuk die macro foto’s maar ook enigszins onthutsend, ik geloof dat mijn SARBjes nog beter zijn afgewerkt 
Jammer want die Polar vind ik nu net een Rolex die ik kan pruimen (ok, niet voor dat geld maar als model)
Anyway; doe mij ook zulke klanten, een gegeven paard zal ik niet in de bek kijken 













