Wat dragen we vandaag XIV

Laatste avond morgen met de NA op stap. Fijne avond

10 likes

Wegens de extreme hitte ontzie ik mijn GSM een beetje en maak slechts halve foto’s. Dit is dus een Frr isae met een zomers bandje.

9 likes

17 likes

Ik zie dat die Pelagos waterdicht is, goed om te weten! :+1:

2 likes

Crosspost

Mijn mm300 op mijn nieuwe angus jubilee :heart_eyes:

23 likes

35 plus graden.
.dus buiten haard aan.

Logisch

6 likes

Komt uit 2004. Heb jij er ook een?

Perfect horloge tot ik de sub vind van mijn dromen.
Draagt heerlijk en tot 500 meter waterdicht.
Voor mij een horloge wat in mijn persoonlijke top 3 staat. Vind het echt een gaaf horloge!

21 likes

Ivm de warmte vandaag voor het eerst maar eens op de originele rubberen Pam band gemonteerd.


15 likes

Jaloers?

Vandaag de PO om de pols👍🏻!

25 likes

Beaters op rubber!

17 likes

Aquis

26 likes

Sinn UX.

23 likes

'T oude huismerk van V&D nog.

22 likes

29 likes

12 likes

44 likes

Zo’n lekker horloge in de hitte

31 likes

De hele dag deze omgehad

29 likes