Laatste avond morgen met de NA op stap. Fijne avond
10 likes
Wegens de extreme hitte ontzie ik mijn GSM een beetje en maak slechts halve foto’s. Dit is dus een Frr isae met een zomers bandje.
9 likes
Ik zie dat die Pelagos waterdicht is, goed om te weten! 
2 likes
Komt uit 2004. Heb jij er ook een?
Perfect horloge tot ik de sub vind van mijn dromen.
Draagt heerlijk en tot 500 meter waterdicht.
Voor mij een horloge wat in mijn persoonlijke top 3 staat. Vind het echt een gaaf horloge!
21 likes
15 likes
Jaloers?























