De NA vakantiebeater vanavond:
Best een dikkert, maar weegt niks! 
Lekker hoor!
Prachtige foto’s. IJsland?
Er gebeurd veel op een dag in IJsland en levert mooie beelden op. So why not post it… 
Qua temperatuur heb je het sowieso beter bekeken👍🏻
Yup.
Dus ik zou zeggen: Stuur al die Rollies op, dan maak ik een lijst van defecten onder macro en kijk ik of ik ze naar een neef van ome Wilsdorf kan sturen met het voorstel om TQC van Toyota te implementeren. 
Ja graadje of 15 overdag nu rond de 10 
Te leen? Had je zelf nog niet genoeg Breitling keuze😂
Staat je goed!
Nee hoezo?
In ons “vak” moet er altijd een horizon blijven… 
Thanks!