daffie
2784
Pff…eindelijk verkoeling! 
@BadgeandBezel mooie NA! 
36 likes
sj44k
2787
Iets eerder geschoten vandaag in sunburst 
13 likes
Jurtz
2789
Nog steeds de NA:
Gelukkig een briesje opgestoken uit het westen, koelt nu wel af hier.

25 likes
Met dank aan een gewaardeerde AD deze NA om m’n pols, ik ben verliefd. 🥰
39 likes
daffie
2794
Heel gaaf…waanzinnig model dit van Breitling. Van harte Chris. 
1 like
Goddomme wat is dat ding lekker, en zeker ook op die band. Man man man.
Ik wou echt, echt dat jullie (en jullie weten wie jullie zijn) ophielden om mij om de oren te slaan met al die GS quartz GMT’s.
3 likes
Dank je wel David, ik ben nog veel kinderlijk blijer dan anders…
Fijn weekeinde gewenst!
1 like
Wie bedoel je dan hè!?
Bedoel je zo’n soort batterij klokkie:
Sorry, ik hoop dat je gestel het nu nog trekt. 
29 likes
daffie
2801
Heerlijk!

Jij ook een goed (en koel!) weekend. 
1 like
Nu het niet meer zo warm is ff 10K trailen…
kan wel weer
12 likes
Ralphw
2803
doen waar hij voor gemaakt is…
(Geen foto van in de echte zee waar hij ook al is geweest
)
15 likes