Gaaf
…
Lekker Super titanium 

Gaaf
…
Lekker Super titanium 

Gaaf ding!
Dankjewel Nils!
Heb jij deze ook in bezit of in bezit gehad?
Vandaag even naar Elburg gereden voor de sfeer, maar niet te harden. Nergens eigenlijk… Wachten tot de hitte verdwijnt …
Neenee, hoho, nog even bezig blijven. Ik vindt em ook mooi. 
Nee…wel al bijna 

Ik heb ineens zin in een kopje koffie… 
Ik vind het meer “iemand overheen gepiest” Connie 
