Wat een gaaf horloge dit!
30 likes
Snel geregeld! Top
1 like
Originele band of after market?
Hahahah 
Gevalletje:

12 likes
Waarom heb jij kerstverlichting in de tuin?
3 likes
Mijn vrouw noemt dat sfeer…
1 like
Mweh, te druk op je tattoo arm. Explorer stond je beter man.
2 likes
Hoe gaat de verkoop van je Zenith?
6 likes
Oeeeh. 1-1 
4 likes
Ah, ja is ook zo. Ik vind vooral dat waterkwartier gaaf. 
2 likes


6 likes
Jouw posts like ik ook niet meer.
7 likes
Is de originele band 
1 like







