Wat dragen we vandaag XIV

jpeg

6 likes

Avondwissel

5 likes

17 likes

Fijne avond

19 likes

Classy as ever in je reacties :ok_hand:

Nóg eentje Andy? :grinning:
Gaat jouw collectie richting een connie-verzameling haha?

2 likes

Goed weekend!

10 likes

Deze niet meer


Morgen met PostNL mee naar een nieuwe eigenaar :relieved:

5 likes

Zuur als altijd, vooral als die reactie jou niet bevalt :+1::wink:

1 like

Zit nu te wachten tot het 23 uur is en ik klaar ben met werken. Ennnn, wat is dan ideaal om te doen!? Juist ja, mijn NA bestuderen :smiley:

15 likes

Heerlijk dagje vandaag, eerst de NA uit de stickers halen. Daarna met de NA op stap. Dat is een blijvertje:+1:
Fijn weekend

14 likes

2 likes

Gisteren de Orca, maar pas laat in de middag, te heet…

Vandaag de hommage Aquatimer…

4 likes

NA via @anon8024582HF.
Heerlijk ding! Heb ik dan eindelijk een moderne blijvert gevonden?

21 likes

Wel ja het is een keuze hé. Als ik hier weer het 99ste horloge zie passeren die mij geen bal interesseert beslis ik toch steeds weer om respectvol te blijven.

1 like

Jij blijft ze binnenslepen. Lekker hoor!
En wat een elegante lugs :wink:

1 like

Nice. Ik denk overigens van niet. Eens een vintageliefhebber altijd een vintageliefhebber. Als een tijger die mensenvlees geproefd heeft.

2 likes

Maar gevoel voor humor en tegen een stootje kunnen (zie ook de smilie in het bericht) lukken kennelijk minder goed. Maar zo heeft iedereen zijn sterke en zwakkere kanten :+1:

1 like

Dit. Ik geef het een maand @mafkees :wink:

2 likes

Ik geef het tot morgenmiddag. En dat is alleen maar omdat Matthijs vanavond op stap gaat. :joy:

1 like