
Classy as ever in je reacties 
Nóg eentje Andy? 
Gaat jouw collectie richting een connie-verzameling haha?
Zuur als altijd, vooral als die reactie jou niet bevalt 

Zit nu te wachten tot het 23 uur is en ik klaar ben met werken. Ennnn, wat is dan ideaal om te doen!? Juist ja, mijn NA bestuderen 
Heerlijk dagje vandaag, eerst de NA uit de stickers halen. Daarna met de NA op stap. Dat is een blijvertje:+1:
Fijn weekend
Wel ja het is een keuze hé. Als ik hier weer het 99ste horloge zie passeren die mij geen bal interesseert beslis ik toch steeds weer om respectvol te blijven.
Jij blijft ze binnenslepen. Lekker hoor!
En wat een elegante lugs 
Nice. Ik denk overigens van niet. Eens een vintageliefhebber altijd een vintageliefhebber. Als een tijger die mensenvlees geproefd heeft.
Maar gevoel voor humor en tegen een stootje kunnen (zie ook de smilie in het bericht) lukken kennelijk minder goed. Maar zo heeft iedereen zijn sterke en zwakkere kanten 
Ik geef het tot morgenmiddag. En dat is alleen maar omdat Matthijs vanavond op stap gaat. 













