Thx! Valt in persoon reuze mee. Boven en onder heb ik wel 0,75cm over of zo. Ik denk dat mijn vriendin hem precies kan hebben 
Op staal is dit echt een compleet ander horloge! 
Ben (steeds meer) gek op patina maar je moet toch toegeven dat patina er soms inderdaad uitziet alsof eroverheen is gezeken?
#doeeensnietzoserieus
Een beauty!
Van harte en heel veel plezier ermee gewenst !
Touché 
“Fly me to the moon and let me play among the stars. Let me see what spring is like on Jupiter and Mars… in other words…”
Welterusten …

Dank je wel Harry! 
Vandaag laatste repetitie dag van m’n koorweek, morgen concert en dan weer naar huis.
M’n SKX 007 heeft de zwempartijen in zee uitstekend doorstaan😀. Fijne dag allemaal!
Prachtige combi
Sowieso mooi model deze 
Seiko naar de tandarts. Lekker vroeg, dan ben ik daar vanaf.
Gelijk ff trainen. Lekker vroeg, dan ben ik daar ook vanaf.
Thanks!













