Wat dragen we vandaag XIV

Ooit gekocht bij de Aldi, lang geleden, maar loopt nog steeds prima;

Gr. Marc

7 likes

Even lekker aan het water met mijn vintage Ricoh :slight_smile:

Even klikken voor scherpte :+1:t2:

13 likes

Fijne zaterdag

24 likes

Bij mij is hij ook niet van de pols te slaan. Ik heb hem wel op staal. De rubberen band is véél te lang voor mij, hoewel hij kwalitatief heerlijk voelt. De solide buckle en keeper zijn ook lekker.

3 likes

Terug op staal gezet, zeet comfortabel.

Gr. Marc

11 likes

Deze is echt prachtig :ok_hand:t2: Is ook al lang in de collectie voor jouw doen…

1 like

Echt klasse! :kissing_heart:

1 like

17 likes

23 likes

15 likes

Dank je Sven :+1:

Schitterend :ok_hand:

1 like

“Micky” vandaag !

11 likes

De Alpina op een grijze MN-strap. Staat m wel, vind ik :smiley:

20 likes

11 likes

Vanmorgen begonnen met de GS en nu naar SKX :sunglasses:


14 likes

Mijn nieuwe rubber chocolatebar van CNS

16 likes

Heel mooi die GS !!

1 like

blijf dit iedere keer een mooi horloge vinden!

Hoe bevalt deze band? Ben zelf niet zo van die glimmende middenstrook, al staat die best goed op dit horloge :+1:t2: