Ooit gekocht bij de Aldi, lang geleden, maar loopt nog steeds prima;
Gr. Marc
Bij mij is hij ook niet van de pols te slaan. Ik heb hem wel op staal. De rubberen band is véél te lang voor mij, hoewel hij kwalitatief heerlijk voelt. De solide buckle en keeper zijn ook lekker.
Deze is echt prachtig
Is ook al lang in de collectie voor jouw doen…
Echt klasse! 
Dank je Sven 
Schitterend 
Heel mooi die GS !!
blijf dit iedere keer een mooi horloge vinden!
Hoe bevalt deze band? Ben zelf niet zo van die glimmende middenstrook, al staat die best goed op dit horloge 