Tijd voor wat Nomos quality time nu het weer een leren bandje toelaat! De finesse verbaast me telkens weer als ik deze om heb na een tijdje in de doos gezeten te hebben 

Dank je, deze mag blijven wat mij betreft. Een behoorlijke alleskunner imo.
Beviel de MOP wijzerplaat niet?
Ja klopt mee eens vandaar mijn knipoog…


Lekker hoor 
Ja staat goed vind ik ook en is heerlijk soepel na 2 á 3 dagen zit hij echt als gegoten. Aanrader.
Gefeliciteerd met dat ding. Ik vind 'm cool, ook al heb je 'm op staal staan. Maar ja, ik heb 'm dan ook genoeg gehyped.
Hoe dan ook doet ie het prima op je pols.
En @anon50762135, dat met die tijger… het maakt geen reet uit, alles verdwijnt binnen een paar weken uit jouw kist.
Kijk, ik heb ouwe meuk en nieuwe meuk, en ik heb overal schik in.
Omnivores unite!
Ach, eerlijk gezegd ziet ie er inderdaad uit alsof ie een zuur- en zout-aanval heeft overleefd. Ik weet niet wat voor Creme Brulee jij verder maakt, maar de mijne is egaler gecarameliseerd. 


















