Wat dragen we vandaag XIV

Tijd voor wat Nomos quality time nu het weer een leren bandje toelaat! De finesse verbaast me telkens weer als ik deze om heb na een tijdje in de doos gezeten te hebben :ok_hand::blush:

21 likes

9 likes

Dank je, deze mag blijven wat mij betreft. Een behoorlijke alleskunner imo.

1 like

Beviel de MOP wijzerplaat niet?


Fijne zaterdag!

15 likes

Fijne avond en eet smakelijk, ik heb spontaan trek in Peking eend. Zal de warmte wel zijn.

7 likes

Ja klopt mee eens vandaar mijn knipoog…:thinking::grimacing::sweat_smile:

1 like

15 likes

39 likes

De stalen band van de NA op maat gemaakt.

24 likes

Lekker hoor :ok_hand:t2:

1 like

Even Formule 1 time😀

12 likes

The legendary Seiko Marine Master 300 SBDX001

21 likes

Heel mooi @rlc, toevallig ook te koop?

1 like

Ja staat goed vind ik ook en is heerlijk soepel na 2 á 3 dagen zit hij echt als gegoten. Aanrader.

1 like

natte sok

21 likes

One, two, trio…

15 likes

Gefeliciteerd met dat ding. Ik vind 'm cool, ook al heb je 'm op staal staan. Maar ja, ik heb 'm dan ook genoeg gehyped. :slight_smile: Hoe dan ook doet ie het prima op je pols.

En @anon50762135, dat met die tijger… het maakt geen reet uit, alles verdwijnt binnen een paar weken uit jouw kist. :slight_smile: Kijk, ik heb ouwe meuk en nieuwe meuk, en ik heb overal schik in.

Omnivores unite!

2 likes

Ach, eerlijk gezegd ziet ie er inderdaad uit alsof ie een zuur- en zout-aanval heeft overleefd. Ik weet niet wat voor Creme Brulee jij verder maakt, maar de mijne is egaler gecarameliseerd. :slight_smile:

2 likes

Was vandaag nog steeds warm in huis. Dus mijn pro diver omgedaan. Uiteindelijk was hij in huis in een bak met ijs beland.

8 likes