Mooi! En de rondreis ook…
Mooi land he👍🏻
Mooi! En de rondreis ook…
Mooi land he👍🏻
Uit de verkoop gehaald?
Wat is dat toch een gaaf ding 
Nice! Maar je bent een beetje uitgeschoten met je zonnebrand zie ik. Het zit zelfs op de camera van je telefoon.
Tnx… 
En tnx
Ojaa ik zat te denken. Wie wilt hier een filmpje zien waarin ik dit horloge invries en vervolgens horloge met een hamer weer openbreek.
Maak wel een topic hierover…
Staat inderdaad ook in het blauwe gedeelte, maar de twijfel slaat wel toe. Wat een heerlijk horloge.
Nope geen archief foto’s. Live foto’s van vandaag.
Ja echt prachtig land. Met een auto zelf aan het rijden. Geen rondreis haha
Nee staat nog in het blauwe gedeelte, maar de twijfel slaat wel toe. Wat een fantastisch horloge.
Gewoon houden man. Geweldige duiker. Beter wordt het niet.