Wat dragen we vandaag XIV

Mooi! En de rondreis ook…:wink:

Mooi land he👍🏻

1 like

Uit de verkoop gehaald?

1 like

Wat is dat toch een gaaf ding :+1:

Deze voor de rest van de avond

14 likes

Nice! Maar je bent een beetje uitgeschoten met je zonnebrand zie ik. Het zit zelfs op de camera van je telefoon.

1 like

Tnx… :smiley:

En tnx

2 likes

23 likes

Ojaa ik zat te denken. Wie wilt hier een filmpje zien waarin ik dit horloge invries en vervolgens horloge met een hamer weer openbreek.

Maak wel een topic hierover…

Mijn nieuwe aanwinst vandaag. De Oriënt Mako XL.

12 likes

Heerlijk de Aquatimer op staal!:blush::+1:


Fijne zaterdagavond !

25 likes

Uploaden…

18 likes

13 likes

Staat inderdaad ook in het blauwe gedeelte, maar de twijfel slaat wel toe. Wat een heerlijk horloge.

1 like

Nope geen archief foto’s. Live foto’s van vandaag.

15 likes

Ja echt prachtig land. Met een auto zelf aan het rijden. Geen rondreis haha

1 like

Nee staat nog in het blauwe gedeelte, maar de twijfel slaat wel toe. Wat een fantastisch horloge.

2 likes

Gewoon houden man. Geweldige duiker. Beter wordt het niet.

2 likes

16 likes