Wat dragen we vandaag XIV

Even Formule 1 time😀

12 likes

Hij ‘doet het in real life’ nog beter dan op foto’s (zoals dat met veel horloges het geval is :sunglasses: ).

1 like

The legendary Seiko Marine Master 300 SBDX001

21 likes

Archieffoto’s toch…?

Hoe dan ook, ik zie de Dynjandi… :blush:

4 likes

Heel mooi @rlc, toevallig ook te koop?

1 like

Ja staat goed vind ik ook en is heerlijk soepel na 2 á 3 dagen zit hij echt als gegoten. Aanrader.

1 like

natte sok

21 likes

One, two, trio…

15 likes

Gefeliciteerd met dat ding. Ik vind 'm cool, ook al heb je 'm op staal staan. Maar ja, ik heb 'm dan ook genoeg gehyped. :slight_smile: Hoe dan ook doet ie het prima op je pols.

En @anon50762135, dat met die tijger… het maakt geen reet uit, alles verdwijnt binnen een paar weken uit jouw kist. :slight_smile: Kijk, ik heb ouwe meuk en nieuwe meuk, en ik heb overal schik in.

Omnivores unite!

2 likes

Ach, eerlijk gezegd ziet ie er inderdaad uit alsof ie een zuur- en zout-aanval heeft overleefd. Ik weet niet wat voor Creme Brulee jij verder maakt, maar de mijne is egaler gecarameliseerd. :slight_smile:

2 likes

Was vandaag nog steeds warm in huis. Dus mijn pro diver omgedaan. Uiteindelijk was hij in huis in een bak met ijs beland.

8 likes

Mooi! En de rondreis ook…:wink:

Mooi land he👍🏻

1 like

Uit de verkoop gehaald?

1 like

Wat is dat toch een gaaf ding :+1:

Deze voor de rest van de avond

14 likes

Nice! Maar je bent een beetje uitgeschoten met je zonnebrand zie ik. Het zit zelfs op de camera van je telefoon.

1 like

Tnx… :smiley:

En tnx

2 likes

23 likes

Ojaa ik zat te denken. Wie wilt hier een filmpje zien waarin ik dit horloge invries en vervolgens horloge met een hamer weer openbreek.

Maak wel een topic hierover…