Even Formule 1 time😀
Hij ‘doet het in real life’ nog beter dan op foto’s (zoals dat met veel horloges het geval is ).
Ja staat goed vind ik ook en is heerlijk soepel na 2 á 3 dagen zit hij echt als gegoten. Aanrader.
Gefeliciteerd met dat ding. Ik vind 'm cool, ook al heb je 'm op staal staan. Maar ja, ik heb 'm dan ook genoeg gehyped. Hoe dan ook doet ie het prima op je pols.
En @anon50762135, dat met die tijger… het maakt geen reet uit, alles verdwijnt binnen een paar weken uit jouw kist. Kijk, ik heb ouwe meuk en nieuwe meuk, en ik heb overal schik in.
Omnivores unite!
Ach, eerlijk gezegd ziet ie er inderdaad uit alsof ie een zuur- en zout-aanval heeft overleefd. Ik weet niet wat voor Creme Brulee jij verder maakt, maar de mijne is egaler gecarameliseerd.
Was vandaag nog steeds warm in huis. Dus mijn pro diver omgedaan. Uiteindelijk was hij in huis in een bak met ijs beland.
Mooi! En de rondreis ook…
Mooi land he👍🏻
Uit de verkoop gehaald?
Wat is dat toch een gaaf ding
Nice! Maar je bent een beetje uitgeschoten met je zonnebrand zie ik. Het zit zelfs op de camera van je telefoon.
Tnx…
En tnx
Ojaa ik zat te denken. Wie wilt hier een filmpje zien waarin ik dit horloge invries en vervolgens horloge met een hamer weer openbreek.
Maak wel een topic hierover…