Vet!
Mooi weer… keer de oldschool Thomos uit de schuur getrokken. Nog een weekje werken en op vakantie.
Vet!
Mooi weer… keer de oldschool Thomos uit de schuur getrokken. Nog een weekje werken en op vakantie.
Jammer dat je maar 1x kan liken😉. Erg mooi👌🏼

Hoeft ook niet. Zolang je het niet in een bakje met water invriest 


Op staal toch het mooiste, heerlijk horloge. Al kijk ik wel veel te vaak verlekkerd naar zo’n blauwe miniturtle de laatste tijd, dat wordt weer sparen 
Gr. Marc
Hij staat je goed. Op staal toch het coolst. Mooi ding!