Wat dragen we vandaag XIV

Vet!

Mooi weer… keer de oldschool Thomos uit de schuur getrokken. Nog een weekje werken en op vakantie.

27 likes

Hartelijk goedemorgen all. :+1:

30 likes

Fijne maandag👍🏻

31 likes

Laatste dag van mijn vakantie.

28 likes

Werkbeater

27 likes

Certina DS mag mijn laatste vakantiedag sieren.

14 likes

9 likes

Jammer dat je maar 1x kan liken😉. Erg mooi👌🏼

1 like


Mogguh :coffee:

34 likes

18 likes

Deze is niet los te weken!

25 likes

:point_up_2:

Hoeft ook niet. Zolang je het niet in een bakje met water invriest :stuck_out_tongue_winking_eye::+1::+1:

2 likes

Goede morgen!

26 likes

Forum vondst tijdje terug al weer :+1:

26 likes

Op staal toch het mooiste, heerlijk horloge. Al kijk ik wel veel te vaak verlekkerd naar zo’n blauwe miniturtle de laatste tijd, dat wordt weer sparen :slight_smile:

Gr. Marc

16 likes

Hij staat je goed. Op staal toch het coolst. Mooi ding!

1 like

31 likes

Goedemorgen!

23 likes

Mee op ochtendwandeling. Precista.

23 likes

Môgge! :sunny:

30 likes