Wat dragen we vandaag XIV

12 likes

Nice!! Uit welk jaar komt deze?

:smile:

Een mooie maandag allemaal!

33 likes

27 likes

Ik heb er twee maanden op gewacht en mocht het afgelopen mei ophalen bij de AD

Ik sla vandaag even over.
Beetje bij kleuren,

3 likes

Een Sub dragen met een pak aan? YES I CAN :sunglasses:

Zolang er maar een witte polo (korte mouwen) en casual schoentjes bij zijn aangetrokken :wink:

32 likes

Weer zwoegen als echte loonslaaf :stuck_out_tongue_winking_eye:

35 likes

14 likes

25 likes

:smiley::+1:

36 likes

Niks anders nodig meer lijkt het, dit is ā€˜hem’ voor mij :ok_hand:

40 likes

:drooling_face::drooling_face:

1 like

Niet echt mijn vak, maar in een klein bedrijf moet je van alle markten thuis zijn. :sunglasses:

18 likes

Ondanks de naam ziet ie er heel mooi uit:

16 likes

Is deze echt?

1 like

34 likes

Vast wel, heeft alleen weinig met de ā€œHollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdamā€ te maken.:wink:

http://www.mikrolisk.de/show.php?site=280&suchwort=hema&searchMode=exact&searchWhere=trademark#sucheMarker

1 like

Mooi, nu kan ik mijn ingestudeerde grap maken.

Oh het is dus niet…

image

5 likes