12 likes
Nice!! Uit welk jaar komt deze?

Ik heb er twee maanden op gewacht en mocht het afgelopen mei ophalen bij de AD
Een Sub dragen met een pak aan? YES I CAN 
Zolang er maar een witte polo (korte mouwen) en casual schoentjes bij zijn aangetrokken 
32 likes


1 like
Is deze echt?
1 like
Vast wel, heeft alleen weinig met de āHollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdamā te maken.
1 like
Mooi, nu kan ik mijn ingestudeerde grap maken.
Oh het is dus nietā¦

5 likes

















