Duurde even voor het muntje viel. 
Sub kan altijd, zie het probleem nooit hoor.
Gewoon dragen en van genieten 
Mooi hoor, kan niet wachten op de mijne 
Niks zo erg als wachten; ben ik erg slecht in. 
Snotver, ben jaloersā¦
Veel plezier ermee! 
Dan kunnen wij elkaar een hand geven 
Dank je, hoop een deze dagen wat fotoās te kunnen plaatsen 
Heel gaaf horloge, is het plexi of saffier?? Denk dat een nieuwe plexi/saffier het horloge alleen maar ten goede komt
Dank je! Erg leuk inderdaad!
Ik vermoed bol saffier. Met wat Polywatch weet ik het zeker, maar nog niet aan toegekomen.
Zal me tzt oriƫnteren hoe ik er het handigste een nieuwe glaasje (saffier of plexi) op kan zetten. Hetzij zelf of uitbesteed. Heb (nog) geen glazenpers.
Ben benieuwd naar het resultaat, veel plezier ervan 
Gave foto!
Ik zag hem te koop op het Duitse forum; best mooi, maar klein!
https://Uhrforum.de/threads/hema-henri-maurer-chronograph-handaufzug.398826/












