Wat dragen we vandaag XIV

Duurde even voor het muntje viel. :joy:

1 like

Sub kan altijd, zie het probleem nooit hoor.
Gewoon dragen en van genieten :+1:

3 likes

Mooi hoor, kan niet wachten op de mijne :hugs:

2 likes

15 likes


In de trein. Vandaag wat horloges proberen fijne dag hf

33 likes

Niks zo erg als wachten; ben ik erg slecht in. :rofl:

1 like

Snotver, ben jaloers…:wink: Veel plezier ermee! :+1:

2 likes

Dan kunnen wij elkaar een hand geven :sweat_smile:

1 like

Dank je, hoop een deze dagen wat foto’s te kunnen plaatsen :sunglasses:

1 like

20 likes

Even Oriƫnt - eren en als ik weet hoe goed die het doet gaat ie het blauw in.

8 likes

Mijn eerste en hopelijk niet laatste Zenith :grin:

17 likes

Een Alpinist in de Dolomieten

23 likes

Heel gaaf horloge, is het plexi of saffier?? Denk dat een nieuwe plexi/saffier het horloge alleen maar ten goede komt

1 like

Dank je! Erg leuk inderdaad!
Ik vermoed bol saffier. Met wat Polywatch weet ik het zeker, maar nog niet aan toegekomen.
Zal me tzt oriƫnteren hoe ik er het handigste een nieuwe glaasje (saffier of plexi) op kan zetten. Hetzij zelf of uitbesteed. Heb (nog) geen glazenpers.

1 like

Ben benieuwd naar het resultaat, veel plezier ervan :+1:t4:

1 like

Gave foto!

1 like

11 likes

28 likes

Ik zag hem te koop op het Duitse forum; best mooi, maar klein!
https://Uhrforum.de/threads/hema-henri-maurer-chronograph-handaufzug.398826/

11 likes