Wat dragen we vandaag XIV

Oris TT1

12 likes

I know!!! :wink:

2 likes

Mijn “nw” Doxa Sub vandaag (foto van vorige week, dus alleen de tijd klopt :wink: )

22 likes

12 likes

Datejust op groen suede

26 likes

24 likes

7 likes

:swimming_man:

Nog op vakantie dus nog steeds de vakantie Seiko


14 likes

5 likes

Wordt weer warmer


21 likes

De Seamaster is ook helemaal fantastisch :sunglasses::+1:

2 likes


Vandaag mijn nieuwe aanwinst👌

12 likes

De Yachtmaster op de plek waar hij thuishoort. Op het meer van GenĂšve in een bootje.

28 likes

Mijn SKX in zijn natuurlijke habitat!

27 likes

Certina DS Podium op een bond nato.

10 likes

De collectie wordt dus te groot :smiley:

Ik snap wat je zegt over de donkere kast maar mij beviel dat juist wel. En dan de combi met nylon én lederen NATO band word ik enthousiast!! Heb hem echter nog niet in real life in mijn handen mogen hebben maar dat komt vast ergens dit jaar nog. Dank voor de reactie in ieder geval. :+1:

Nog even een heel specificiek vraagje
 ik heb ooit een paar weken een Pan Europ automatic voor een review gehad. Daar zat ook een NATO bij maar die was voor mij persoonlijk nét aan de korte kant. Kun je iets zeggen over de NATO op deze versus polsmaat!!! :thinking:

Mijn pa had ‘m uit Engeland. Maar Amazon anders ook prima.

Nog een fijne avond allemaal!

35 likes

Vakantie voorbij, weer gewerkt, het viel niet mee
 :persevere:

Makkelijk horloge om


11 likes

Oude liefde voor de tweede keer. Mooiste uitvoering van de SuperQuartz. Eerste keer weg door te klein. Nu
?..nog even proberen :wink:

1 like