Wat dragen we vandaag XIV

25 likes

Ok mooi ben erg benieuwd nu je kleiner aan het dragen bent met de Steinhart, die kan het veld wel ruimen lijkt me :grimacing::sweat_smile::wink:

1 like

Mm300 op jubilee

31 likes

Deze nog steeds, en ik heb niet het idee dat dat snel zal veranderen.

33 likes

Helemaal niets is met dit weer is eerlijk gezegd het lekkerst.

Avondswitch en speciaal voor @royke74, ondanks de vragende blikken van voorbijgangers, op het paaltje

:smiley::+1:

34 likes

Super horloge… je hebt t paaltje weer prachtig versierd :metal:

1 like

27 likes

Fijne avond

25 likes

De dj vandaag aan een leren bandje gehangen. Yeah or mweh?


Fijne avond

26 likes

Hij kan het prima hebben maar even wachten tot de zomer voorbij is, lijkt me een beter idee :+1:

1 like

Staat uitstekend.

1 like

Het gaat helemaal goed komen vanavond.

De Vostok blijkt uitstekend gezelschap te zijn tijdens de vakantie!

21 likes

5je :grinning:

18 likes

Deze is van Ko, op maat gemaakt en de sluiting had ik al.

1 like

14 likes

15 likes

22 likes

Dit is hem voor vanavond (en de komende dagen) vrees ik :grimacing:

3 likes

Nog ƩƩntje :grin:

13 likes