40 likes
Jonge jonge jonge…pffffff wat een plaatje 
1 like
Dankjewel Luuk! 
1 like
Welke band is dit want die is prachtig 
1 like
Deze Hirsch…
2 likes
Thanks maar mag ook wel voor die prijs 

1 like
Haha…ja. Met dank aan @GMTplus1 die de band heeft uitgekozen en gekocht toen hij de GS nog had.
1 like
Phoibos vandaag weer
kameleon horloge
Zo is de wijzerplaat bijna zwart
En zo is ie lekker opvallend blauw
10 likes















