Chris past onder de manchetten van mijn maatoverhemd (I know, volgende sessie draag ik mijn horloge bij het opmeten…) dus mag weer eens mee naar de zaak
10 likes
Er wordt hier regelmatig geklaagd dat alleen high end horloges veel likes krijgen. Zo lang een horloge als bovenstaand wordt gewaardeerd op het forum vind ik het allemaal wel meevallen.
20 likes
Eentje uit de oude doos
Volgens mij ergens midden jaren 70 gekocht
Met draaibare binnen bezel
Vandaag weer uit zijn schuilplaats gekomen en loopt nog als een
etje
15 likes
Hoe heet heb jij die douche staan?
6 likes
Hij is gewoon een Liverpool FC fan
3 likes










️














