Wat dragen we vandaag XIV

Chris past onder de manchetten van mijn maatoverhemd (I know, volgende sessie draag ik mijn horloge bij het opmeten…) dus mag weer eens mee naar de zaak

10 likes

11 likes

Fijne dag allemaal!

21 likes

Dit keer de Atlas op nylon.

10 likes

42 likes

Lekker aan zee in Montenegro :sunglasses:

18 likes

Groeten vanuit Stockholm!

28 likes


Cheapo maar wel leuk.

14 likes

Verkoeling gezocht in een steegje. Blij dat ik de Alpinist op staal heb meegenomen!

24 likes

Mooie dag allemaal :sunny:

image

28 likes

De NA , 116200

33 likes

Er wordt hier regelmatig geklaagd dat alleen high end horloges veel likes krijgen. Zo lang een horloge als bovenstaand wordt gewaardeerd op het forum vind ik het allemaal wel meevallen.

20 likes

Eentje uit de oude doos

Volgens mij ergens midden jaren 70 gekocht
Met draaibare binnen bezel
Vandaag weer uit zijn schuilplaats gekomen en loopt nog als een :sun_with_face:etje

15 likes

De Datejust op krokodillenleer vandaag. Later deze week de jubilee er weer op :slight_smile:

22 likes

Opnieuw maar weer eens de bronzen…

12 likes

37 likes

Ik droeg deze,

maar toen ik hem voor het douchen af deed… :see_no_evil::man_facepalming:

22 likes

Hoe heet heb jij die douche staan?

6 likes

Hij is gewoon een Liverpool FC fan

3 likes

Ouwe rommel blijft toch geinig.

20 likes