haha nee, die staat nooit zo warm. Zo ziet mijn arm er uit na een dag e-mountainbiken in de Alpen⦠Het is hier 18 graden, dus ik dacht insmeren is niet nodig. Toch wel dus 
Hahaha, ja dat had ik je zo wel kunnen vertellen. Die 18 graden maakt geen bal uit. Croma! 
Daās wel vet zeg!
Tja, mijn ouders zeiden ook al dat het verstandig zou zijn als ik het wel zou doen
maar ik was lekker eigenwijs vandaagā¦
Klopt, was erg leuk! Dit was ook mijn eerste keer op een elektrische fiets en dat is toch wel veel beter dan dat ik verwacht had.
Nice. Hoe hard ging het? Heb je die ETA een beetje lekker door elkaar kunnen rammelen? 
Werkt u toevallig bij DPD? 
Was wel verbaasd dat ik maar ā¬50 voor dit horloge moest betalen.
Ze doen tweedehands 150 euro dus dat is wel érg voordelig⦠
25 km/h de berg op en dit waren geen kleintjes hoor!
40 km/h de berg af, dit was dan wel weer erg fijn 
Ja, behoorlijk⦠Hoe gaat dat ook alweer? āāYou donāt use it or you abuse itāā? De Hamilton is nog geen week oud en zit al helemaal onder de deuken en krassen 
Haha lekker bezig. Benieuwd wat die schokken en klappen met het automatische uurwerk hebben gedaan. Kun je hem voor de gein eens een nachtje timen vanavond?
Zal ik doen! Toevallig had ik hem gister ook getimed, van 8:00 tot 8:00 de volgende dag, hij liep toen op +5 sec.
Top 

Schitterend! 
Ook in de Alpen?
Topper
Erbij of iets ingeruild ??
Gefeliciteerd met deze schoonheid 



