Wat dragen we vandaag XIV

Cheapo maar wel leuk.

14 likes

Verkoeling gezocht in een steegje. Blij dat ik de Alpinist op staal heb meegenomen!

24 likes

Mooie dag allemaal :sunny:ļø

image

28 likes

De NA , 116200

33 likes

Er wordt hier regelmatig geklaagd dat alleen high end horloges veel likes krijgen. Zo lang een horloge als bovenstaand wordt gewaardeerd op het forum vind ik het allemaal wel meevallen.

20 likes

Eentje uit de oude doos

Volgens mij ergens midden jaren 70 gekocht
Met draaibare binnen bezel
Vandaag weer uit zijn schuilplaats gekomen en loopt nog als een :sun_with_face:etje

15 likes

De Datejust op krokodillenleer vandaag. Later deze week de jubilee er weer op :slight_smile:

22 likes

Opnieuw maar weer eens de bronzen…

12 likes

37 likes

Ik droeg deze,

maar toen ik hem voor het douchen af deed… :see_no_evil::man_facepalming:

22 likes

Hoe heet heb jij die douche staan?

6 likes

Hij is gewoon een Liverpool FC fan

3 likes

Ouwe rommel blijft toch geinig.

20 likes

:joy: haha nee, die staat nooit zo warm. Zo ziet mijn arm er uit na een dag e-mountainbiken in de Alpen… Het is hier 18 graden, dus ik dacht insmeren is niet nodig. Toch wel dus :see_no_evil:

1 like

Hahaha, ja dat had ik je zo wel kunnen vertellen. Die 18 graden maakt geen bal uit. Croma! :joy:

Da’s wel vet zeg!

1 like

23 likes

Tja, mijn ouders zeiden ook al dat het verstandig zou zijn als ik het wel zou doen :joy: maar ik was lekker eigenwijs vandaag…

Mini turtle!

23 likes

Klopt, was erg leuk! Dit was ook mijn eerste keer op een elektrische fiets en dat is toch wel veel beter dan dat ik verwacht had.

Nice. Hoe hard ging het? Heb je die ETA een beetje lekker door elkaar kunnen rammelen? :wink:

1 like