Wat dragen we vandaag XIV

:joy: haha nee, die staat nooit zo warm. Zo ziet mijn arm er uit na een dag e-mountainbiken in de Alpen… Het is hier 18 graden, dus ik dacht insmeren is niet nodig. Toch wel dus :see_no_evil:

1 like

Hahaha, ja dat had ik je zo wel kunnen vertellen. Die 18 graden maakt geen bal uit. Croma! :joy:

Da’s wel vet zeg!

1 like

23 likes

Tja, mijn ouders zeiden ook al dat het verstandig zou zijn als ik het wel zou doen :joy: maar ik was lekker eigenwijs vandaag…

Mini turtle!

23 likes

Klopt, was erg leuk! Dit was ook mijn eerste keer op een elektrische fiets en dat is toch wel veel beter dan dat ik verwacht had.

Nice. Hoe hard ging het? Heb je die ETA een beetje lekker door elkaar kunnen rammelen? :wink:

1 like

Werkt u toevallig bij DPD? :thinking:

1 like

Was wel verbaasd dat ik maar €50 voor dit horloge moest betalen.

1 like

Ze doen tweedehands 150 euro dus dat is wel Ć©rg voordelig… :upside_down_face:

1 like

25 km/h de berg op en dit waren geen kleintjes hoor!
40 km/h de berg af, dit was dan wel weer erg fijn :joy:

Ja, behoorlijk… Hoe gaat dat ook alweer? ā€˜ā€˜You don’t use it or you abuse it’’? De Hamilton is nog geen week oud en zit al helemaal onder de deuken en krassen :heart_eyes:

2 likes

Haha lekker bezig. Benieuwd wat die schokken en klappen met het automatische uurwerk hebben gedaan. Kun je hem voor de gein eens een nachtje timen vanavond?

1 like

Zal ik doen! Toevallig had ik hem gister ook getimed, van 8:00 tot 8:00 de volgende dag, hij liep toen op +5 sec.

1 like

Top :smiley::+1:

1 like

Schitterend! :heart_eyes:

1 like

Ook in de Alpen?

Topper :ok_hand:t2: Erbij of iets ingeruild ??

1 like

28 likes

25 likes

Gefeliciteerd met deze schoonheid :ok_hand:

1 like