Wat dragen we vandaag XIV

Is de vervanger van de 16014, die trouwens nog te koop staat :wink:

1 like

12 likes

Heel gaaf :ok_hand:

1 like

Avondwissel, eens proberen op de twee nieuw binnengekomen PhenomeStraps.

20 likes

Niet eerder gezien deze! Nieuw?

Prachtig :ok_hand:

1 like

Jup, in Tirol. Zit in de buurt van Mayrhofen.

1 like

10 likes

13 likes

17 likes

Merci :ok_hand:

23 likes

24 likes

29 likes

23 likes

Probeer ook eens een MN strap, doet het erg goed! Zie een paar foto’s naar boven :wink:

Thanks @SAT :call_me_hand::call_me_hand:

Oeps, had ook even een foto van voren moeten maken. Hoewel, deze kast is wel lekker strak hoor. Mijn Pelagos, inmiddels alweer om de pols. :heart_eyes:

Fijne avond!

19 likes

Breitling Superocean II 42 A17365

20 likes

25 likes

Thanks voor de tip, zal hier binnenkort eens naar kijken!:+1: