Wat dragen we vandaag XIV

15 likes

Misschien dat ik voor deze toch ook nog een stukje origineel Breitling pro III V2 rubber ga bestellen. :thinking:

25 likes

Sja, ik vind leer mooi. En dan het liefst leer wat nat kan worden, want dat blijft mooi als ik in de tuin bezig ben, nat wordt, of wellicht beslis de plomp in te lopen. Staal en rubber zijn voor auto’s respectievelijk banden, en een eeuwige NATO is, ofschoon ik ze erg graag draag, ook steeds zoiets. :slight_smile:

1 like

Erg mooi die Powermatic

Ik zou wel een foto willen zien van de gehele tattoo op je arm. Ziet er interessant uit :+1:t2:

1 like

7 likes

Goed stukkie rubber om de pols in de zomer heerlijk! Maar goed hoeft niet jouw cup-a-tea te zijn, maar met waterproof leer beperk je de keuze wel. En door de behandeling heeft het lang niet altijd de uitstraling die je met onbehandeld leer wel hebt/ krijgt.

1 like

Vandaag genoten van deze Minerva:

39 likes

10 likes

Ja zou ik zeker doen. 130 euro voor een rubberen band met doornsluiting. Zeker de moeite waard :sunglasses::+1:
De aftermarket rubberen band die er nu op zit is het net niet zeg maar :sweat_smile:

1 like

Dat klopt en ik twijfel omdat ik het Breitling rubber heb geprobeerd maar ook niet het beste vond. Dat blijft voor mij met stip een Everest maar die zijn er niet voor Breitling. Enfin, nog maar eens een nachtje over slapen. :thinking:

Is er geen soort Everest alternatief voor Breitling?

1 like

Heb je een Superocean II 42 of 44? Want ik heb nog een blauwe Diver Pro 2 rubberen band in het blauwe gedeelte staan. Bandenmaat 22-20. De diver pro 2 is niet meer leverbaar en heeft geen tekst op de band. Mijns inziens veel cleaner dan BreitlingBreitlingBreitling

2 likes

De nieuwste Breitling pro III, versie 2.
Die is dunner, zonder opdruk en komt aardig in de buurt maar wat mij betreft net niet het juiste materiaal.

Dank je wel voor de tip, ik zag het maar heb de 42 met lugwidth 20mm.

Wat staat dat tof zo’n sub op een vrouwenpols met gelakte nagels. Zouden meer vrouwen moeten doen!

3 likes

Sodeju wat mooi.

1 like

Ondanks dat ik vrij ben toch maar opgestaan.
Ja he, ik.wil mijn nieuwe werkbeater uit gaan proberen en dus ff paar uurtjes werken.

Edit
Daglicht

31 likes

Goedemorgen!

26 likes

Morning!

25 likes

Goedemorgen

34 likes