Grand Seiko 6146-8000 cross hair dial uit 1969
Wat een klasseklok!
Nieuwe aanwinst?

Die Blue sunburst dial is echt waanzinnig 

Respek 
Heb je deze van Tecco overgenomen?
Welkom in Nederland
Alpinist gemist 

Deze Eterna wilde vandaag met Klokkengek mee op stap; geen probleem natuurlijk.
Hij heeft zich keurig gedragen onderweg! 
Prettige avond alvast gewenst! 

//eu1.dh-cdn.netN//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net
Leuke post binnengekregen van @rpleupen vandaag, de knappe SKX. Ik begrijp waar de hype rond gebouwd is, wat een knap apparaat voor zân prijs. De bezel klikt héérlijk ivm mijn sea urchin. De jubilee is ook onderweg dus benieuwd wat die combo brengt!
Ah okay, dit model is erg zeldzaam normaliter, dus vandaar mijn vraag. Geniet ervan!

keurig uurwerkje zoân miyota 9015