Wat dragen we vandaag XIV

Mariniersmuseum

9 likes

Welkom in Nederland

Alpinist gemist :stuck_out_tongue_winking_eye::+1::+1:

1 like

Deze Eterna wilde vandaag met Klokkengek mee op stap; geen probleem natuurlijk.:sunglasses: Hij heeft zich keurig gedragen onderweg! :wink:

Prettige avond alvast gewenst! :slightly_smiling_face::+1:

20 likes

//eu1.dh-cdn.netN//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net

33 likes

Foto van gisteren…

22 likes

Ik heb hem nog geen week, dus tot nu toe elke dag mijn práchtige Sub gedragen :heart:

50 likes

Nog steeds de Alpinist :sunglasses:

24 likes

Leuke post binnengekregen van @rpleupen vandaag, de knappe SKX. Ik begrijp waar de hype rond gebouwd is, wat een knap apparaat voor z’n prijs. De bezel klikt héérlijk ivm mijn sea urchin. De jubilee is ook onderweg dus benieuwd wat die combo brengt!

13 likes

32 likes

18 likes

Ah okay, dit model is erg zeldzaam normaliter, dus vandaar mijn vraag. Geniet ervan! :smile: :+1:

1 like

Phoibos mag weer op de pols vandaag :blush: 1 sec afwijking in 6 dagen :ok_hand: keurig uurwerkje zo’n miyota 9015

9 likes

Wist niet dat ik een Omega homage had:

:slightly_smiling_face:

18 likes

Ziet er goed uit :ok_hand:t2:

1 like

Met dank aan de top service van een zeer gewaardeerde mede horloge liefhebber, is deze weer bij pappie… :+1:

23 likes

Ook in Arezzo de vakliteratuur bijhouden!!

10 likes

Ik blijf de Alpinist posten, want die is deze vakantie m’n kompaan.

Hij loopt waanzinnig precies: een afwijking van 0 seconden in de afgelopen 3 dagen!

27 likes

:drooling_face: blauw in avondzonnetje…

22 likes

Oris Aquis en : doperwtjes bloemkool worteltjes tomaten uien knoflook gember kurkuma kardemompeultjes koriander suiker vindaloopasta én yoghurt …allemaal in één pan :scream: ? Tuurlijk. Behalve de Aquis natuurlijk.

28 likes