Mariniersmuseum
Welkom in Nederland
Alpinist gemist
Deze Eterna wilde vandaag met Klokkengek mee op stap; geen probleem natuurlijk. Hij heeft zich keurig gedragen onderweg!
Prettige avond alvast gewenst!
//eu1.dh-cdn.netN//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net
Leuke post binnengekregen van @rpleupen vandaag, de knappe SKX. Ik begrijp waar de hype rond gebouwd is, wat een knap apparaat voor z’n prijs. De bezel klikt héérlijk ivm mijn sea urchin. De jubilee is ook onderweg dus benieuwd wat die combo brengt!
Ah okay, dit model is erg zeldzaam normaliter, dus vandaar mijn vraag. Geniet ervan!
Ziet er goed uit
Met dank aan de top service van een zeer gewaardeerde mede horloge liefhebber, is deze weer bij pappie…
Ik blijf de Alpinist posten, want die is deze vakantie m’n kompaan.
Hij loopt waanzinnig precies: een afwijking van 0 seconden in de afgelopen 3 dagen!