Wat dragen we vandaag XIV


Zo de eerste buts op de bezel, doet toch een beetje pijn.

11 likes

De foto’s vertekenen, hij overhelt niet op de pols. Ik heb een vrij platte pols, dus ik kan sowieso relatief grote horloges hebben met mijn toch vrij gemiddelde 17,5 cm pols. Hierbij een foto waar dat wat beter zichtbaar is:

11 likes

5 likes

Toch nog vrij groot maar goed, ik heb ook een jumbo waar ik geen afscheid van wil nemen. Ik zou 'm nu nooit meer kopen dat weer niet. En ik begin door mijn vintage horloges de kleinere maat meer en meer te waarderen.

Kijk en vergelijk

14 likes

Vandaag afgereisd naar een ander land, een andere stad…


Deze foto daar gemaakt…
Paar jaar geleden ook foto’s gemaakt vanuit deze prisma-panorama-oneindige corridor
Nog leuker :smile:

12 likes

Ja altijd zonde ,gelukkig kosten ze niet zoveel en erg makkelijk te vervangen .

1 like


9 likes

Tjonge wat is die toch mooi…:heart_eyes:

1 like

Nou, ze zijn nieuw volgens mij niet meer onder de 200 euri te krijgen en ik heb ze in sommige etalages voor 300+ zien staan terwijl ik hem nieuw voor 179 heb gekocht.
Jammer hoor. Zo’n mooi ding, en dan komen ze nu met die nieuwe SKX, als je het mij vraagt een slap aftreksel van het orgineel.

1 like

Thanks! Is ook echt een absolute blijver in de verzameling

12 likes

Ja klopt maar ik bedoel alleen de bezel inlay vervangen ,kost je paar tientjes en is makkelijk zelf te doen .
Je kan weer de Pepsi nemen of iets heel anders :wink:

7 likes

Trusten (of werk ze weer de eerste week) all. :sleeping:

29 likes

Goedemorgen!
Op naar de laatste werkdag voor deze week :slightly_smiling_face:

16 likes

18 likes

Goedemorgen

14 likes

Goedemorgen! :smiley:

24 likes

25 likes

Morning!

21 likes

Dat doe je goed @GBJ :+1:

De mijne (geen Chrono) ligt in NL.
Nu vanuit Dk met Zweedse thriller op schoot, klaar voor ontbijtje met van alles :yum::laughing:

12 likes