Ja klopt maar ik bedoel alleen de bezel inlay vervangen ,kost je paar tientjes en is makkelijk zelf te doen .
Je kan weer de Pepsi nemen of iets heel anders 
7 likes
Dat doe je goed @GBJ 
De mijne (geen Chrono) ligt in NL.
Nu vanuit Dk met Zweedse thriller op schoot, klaar voor ontbijtje met van alles 

12 likes
na het plezier van de ‘nieuwe duikers’… (de SKX009 op monster Jubilee en de Steinhart op rubber) maar weer eens een van de ouwe trouwe …
15 likes
Dank je! Maar jouw Oris is ook geen straf! 
Superocean II 44?




















