Deze is zoooooo cool, wordt niet meer gemaakt hé? Nooit weg doen!
Een onverwacht avondwisseltje op deze mooie boerenprotestdag … 
Ik wil even alle protestboeren bedanken. Dank jullie wel dat ik een dagje voor niks thuis ben gebleven, dat ik (over)morgen de bezorger waarschijnlijk ga missen en ik daardoor nog even op mijn Sinncoming mag wachten. Top, fijn … leuk!
Wordt inderdaad niet meer geproduceerd.
En eh… hij is supertof. Maar tja geen idee of die ooit weggaat. Het zijn maar horloges he … 

Stuur mij in dat geval even een PB 
Nou nou.
Die boeren toch.
En dat is die! Ik doe mee.
Ik mis alleen mijn plexi vandaag een beetje. We kunnen niet alles hebben! 
De SNE498 bevalt erg goed. Heerlijk grab en go horloge. Lekker licht en zit.als gegoten met de MN strap. Daar waar ander horloges nogal eens beetje topzwaar kunnen voelen. Lekkere kleurcombinatie dat zwart en goud. Enige wat nog mooier zou zijn is dat de tekst ook goudkleurig is.
Hahahaha
De kenner!
️
Ik zie over 43minuten de volgende post tegemoet! 
Doe het dan goed en leg hem in de saus…

Uiteraard en dan gewoon dezelfde foto’s. Kan niet misgaan.
Ik zet mijn stopwatch! 42 min. 


















