Wat dragen we vandaag XVI

Wat had je anders verwacht?

Vorige keer kwam ik een gedeelte met Gassan, Breitling pop up store etc. Nog nooit deze hall gehad.

1 like

8 likes

Komt een NA aan met een antwoord op al je vragen. Foto’s liggen al klaar … :wink:

1 like

HMT White Pilot LE
“Omdat leuk, exclusief en mechanisch niet duur hoeft te zijn!”

7 likes

:rofl::rofl:

Goed punt haha!
Ben al druk aan het oriënteren op andere banden dus dat gaat goed komen.

1 like

Vanwege de aparte status… :upside_down_face:

5513 :hocho: mk1

23 likes

Super :+1::grinning: … Ben benieuwd :ok_hand::yum:

Ziet er op de afbeelding die je geplaatst hebt erg mooi uit idd :smiley:

1 like

Dat zou idd een merk zijn wat niet zou misstaan naast hetgeen ze momenteel verkopen

1 like
24 likes

Nog geen dag stil gelegen.
Heerlijk horloge om te dragen en te spelen met licht in val op de wijzerplaat! :heart_eyes:

Fijne avond allemaal!

24 likes

Avondwissel :grin:

14 likes

Erg mooi! En altijd wat te zien.

:beers:

1 like

Welke bevalt het best?

1 like

Deze in bruikleen :blush:

7 likes

27 likes

Haha, prachtig plaatje :ok_hand:

1 like

De Submariner. Is mijn grail. Different league eigenlijk niet te vergelijken.

Oh ja…deze zeker vannacht :+1::yum: …oh dat is al weer morgen en niet vandaag :see_no_evil:


10 likes