Wat had je anders verwacht?
Vorige keer kwam ik een gedeelte met Gassan, Breitling pop up store etc. Nog nooit deze hall gehad.
1 like
Komt een NA aan met een antwoord op al je vragen. Foto’s liggen al klaar … 
1 like


Goed punt haha!
Ben al druk aan het oriënteren op andere banden dus dat gaat goed komen.
1 like
Super 
… Ben benieuwd 

Ziet er op de afbeelding die je geplaatst hebt erg mooi uit idd 
1 like
Dat zou idd een merk zijn wat niet zou misstaan naast hetgeen ze momenteel verkopen
1 like
Nog geen dag stil gelegen.
Heerlijk horloge om te dragen en te spelen met licht in val op de wijzerplaat! 
Fijne avond allemaal!
24 likes
Erg mooi! En altijd wat te zien.

1 like
Welke bevalt het best?
1 like
Haha, prachtig plaatje 
1 like
De Submariner. Is mijn grail. Different league eigenlijk niet te vergelijken.



mk1










