Wat dragen we vandaag XVI

Deze in bruikleen :blush:

7 likes

27 likes

Haha, prachtig plaatje :ok_hand:

1 like

De Submariner. Is mijn grail. Different league eigenlijk niet te vergelijken.

Oh ja…deze zeker vannacht :+1::yum: …oh dat is al weer morgen en niet vandaag :see_no_evil:


10 likes

13 likes

Terwijl ik een hele aardige, bescheiden man ben!

Provocatione is/was een Oostenrijkse Fiat tuner.

Nu al in Praag. Snel

1 like

Op rubber is dat stiekem best een gaaf ding. Laat @HanDavinci het maar niet horen dan wil hij nooit meer bier met mij drinken. :zipper_mouth_face:

2 likes

We zijn dat punt toch al voorbij. Maar in november ben je er wel bij toch? Dan hoeven we je ook niet van de lijst te schrappen voor de toekomst. :sunglasses:

Wat betreft die Breitling, bah. Gepolijste lugs op een duiker, bah. Een duiker onder een manchet, b-b-b-bah.

Die nieuwe is beter te verdragen met zijn geborstelde kast.

Dit lijkt tenminste nog een beetje op een toolwatch :sunglasses:.

13 likes

Dat lijkt me ook een prima formaat. Tenzij die gast op de foto een kooivechter is.

Tuulk. :sunglasses:

2 likes

Tijd voor Timex :wink:

8 likes

Gaaf! Gefeliciteerd! Draagt deze btw zo groot of heb je een smalle pols?

1 like

Deze is eigenlijk best cool! :sunglasses:

1 like

Ik vind dit qua maat top. Heb net even snel fototje geschoten voor de spiegel, zie je hoe het er normaliter uitziet. Wrist presence vergelijkbaar met BB58 / ouwe sub :stuck_out_tongue:

7 likes

Staat je prima! :ok_hand:t2: Zo zie je maar weer hoe foto’s vertekenen … (Direct bij Sinn besteld?)

1 like

Yep, de wristshots as usual zijn best vervelend als je maat wil vergelijken :sweat_smile:

Nope, via Uhrforum uit Duitsland. Vind dit plekje wel jammer, maar de tritium plaat maakt dat weer goed:

8 likes

Oef ja, die plek zit wel erg in het zicht. Polijsten een optie? Ziet er wel diep uit. Zonde zeg!

1 like

Denk dat het lastig wordt, met die gezandstraalde finish. Ga volgende week naar een goede horlogemaker, hopelijk kan hij mij wat beter nieuws brengen :sunglasses:

2 likes

Prachtig! Nou nog n stalen band :wink:

1 like