Wat dragen wij vandaag C 💯

Orgineel.

1 like

Zo iets ja.

Op zich een meer dan prima horloge voor het geld. Maar bijster origineel is het natuurlijk niet. Zit er heel hard te denken om toch een echte Tank te kopen. Vanzelfsprekend Een stuk duurder maar word er ook een stuk gelukkiger van :grin:

Nee toch?

Spb147:

1 like

Heel nice! Top voor de zomer :sunglasses:

1 like

Echt een gave Tudor :ok_hand:t2: Weet je het typenummer?

1 like

Ik had onlangs deze…

1 like

Het bijzondere is is dat ik met andere zaken niet zo merkgevoelig ben. Maar met horloges wel. Hoeft niet duur of exclusief te zijn - een cheap casio of Seiko vind ik ook helemaal prima - maar wel een bekend horlogemerk graag

2 likes

20 likes

Mooi Bulova Nils. Is de band ietsje te kort bij bandaanzet ?

1 like

Eerder vandaag

31 likes

Ja, die plaat is wel de max he. Kon makkelijk in een €1-2k horloge gezeten hebben.

1 like

Geloof het niet…lijkt een originele band maar wist niet dat Hirsch die maakte…of is het gedeelte van Hirsch vervangen?

Is een alligator zie ik :grimacing:

12 likes

27 likes

Wissel naar de Farer Burbidge.

31 likes

Kan ook optische bedrog zijn.
Leek net of die 1mm te klein was / is.

1 like

33 likes

Een sports 150 als avondklok :relieved:

20 likes

Dit is de NorthFlag, oftewel de NF. Refnr 91210N
Enig model, dus geen varianten met andere kleuren. Ook niet passend in een lijn. Maar wel ontwikkeld uit de heritage van de Ranger.
Was het eerste model met glasbodem voor Tudor, en het eerste model dat vanaf begin met hun eerste manufacture uitgerust werd.
(de BB was welliswaar het model waar dit binnnenwerk z;n première beleefde, maar de BB was ontworpen oorspronkelijk voor een ander binnenwerk)

Tudor was er trots op en vormde een heel duidelijke stap in het loskomen van Rolex.
In hun brochure van 2015 start het verhaal van de NF als volgt:

Commerciëel was het aanvankelijk geen succes. De BB overschaduwde dit model volledig.
Productie is paar jaar geleden gestaakt

Ik heb hem op staal, maar de andere band heb ik ook
Dit is een ankerstuk in mijn verzameling

12 likes

15 likes

Avondwissel … was gisteren in een opwelling zomaar bijna verkocht :sweat_smile: … toch maar ff snel dragen zodat ik niet vergeet hoe blij ik hier van wordt :yum::+1:

26 likes